Smerfy odc. 69
Tarcze ścierne 127 mm firmy Cintride - 3 sztuki (tarcza)
Sprzedam oryginalny zestaw 3. tarczy ściernych 127 mm firmy Cintride do mocowania w wietarce.
Zestaw składa się z 3. tarczy o różnych gradacjach: grubo-, średnio- i drobnoziarnistej do szlifowania i kształtowania drewna, ceramiki, włókna szklanego, kamienia, powierzchni malowanych, rdzy, plastiku i innych tworzyw sztucznych. Pokryte są one węglikiem wolframu, który jest jednym z najtwardszych materiałów. Łatwe do czyszczenia przy użyciu szczotki lub rozpuszczalnika. Dodatkowo w zestawie jest dysk gumowy do stabilizacji tarcz oraz tuleja i śruba mocująca.
Wytrzymałość tarcz jest ponad 100 razy większa niż papieru ściernego. Średnica otworu w tarczy: 14 mm. Średnica zewnętrzna tarczy: 127 mm.
Oryginalny produkt angielski. Towar jest nowy, fabrycznie zapakowany. Możliwa wysyłka.
Zobacz także moje inne ogłoszenia - może znajdziesz tam coś dla siebie (kliknij Ogłoszenia użytkownika z prawej strony ekranu).
Link: olx.pl/oferta/CID628-ID5tJKJ.html
Ściernica borazonowa 127 X 12,7
Ściernica borazonowa 127 x 12,7
Zastosowanie ściernic borazonowych
Profilowe ściernice borazonowe o spoiwie galwanicznym przeznaczone są do ostrzenia pił taśmowych używanych w przemyśle drzewnym, tartacznym i spożywczym.
Dzięki dokładnemu dostosowaniu profilu ściernicy do zarysu zęba uzyskuje się wysoką powtarzalność geometrii zęba po ostrzeniu, co gwarantuje długą żywotność piły.
Stosowanie borazonowych ściernic galwanicznych przy ostrzeniu pił taśmowych umożliwia osiągnięcie dużej wydajności bez ryzyka wystąpienia przypaleń.
Ściernice borazonowe wykorzystywane są jako materiały ścierne
w wysokowydajnych procesach obróbki szlifierskiej.
Kształt ściernicy borazonowej powinien ściśle odpowiadać zarysowi zęba piły taśmowej.
Ostrzenie piły ściernicą, której kształt różni się od zarysu zęba jest niedopuszczalne i powoduje:
- gwałtowne zużycie się ściernicy borazonowej;
- niewłaściwe ostrzenie i w konsekwencji pękanie piły;
Istnieje możliwość zamówienia ściernic z otworem i profilem żądanym przez klienta.
Link: olx.pl/oferta/CID757-ID9C3jD.html
Tarcze ścierne 350×40×127
Witam, sprzedam dwie tarcze ścierne o wymiarach 350×40×127.
Aktualna średnica tarcz : fi 351 i fi 352
Cena za 2 sztuki
Link: olx.pl/oferta/CID628-IDgycwR.html
Filtr oleju FILTRON OP520 Kraków F-VAT
O nas:
Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.
Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowe l
lTechnika grzewcza l
lTechnika chłodnicza l
lŚwiadectwa energetyczne l
lMultimedialne punkty informacyjne l
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta
KontaktUni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)
Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.
Odbiór osobistyPo wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym
Płatnościlwpłata na konto bankowe numer konta:
56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l
lPrzesyłka za pobraniem
l
lPłatność gotówką l
Filtr oleju FILTRON OP 520
Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford
Wymiary filtra:
- A - 93 mm
- B - 72 mm
- C - 62,5 mm
- G - UNF 3/4'-16
- H - mm
- by-pass valve - TAK
- anti-drain back valve - TAK
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:
Osobowe
Marka______________
Model_________________
Typ___________________
Silnik________
Produkowany_______
Uwagi
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.6
-
1985/5 -> 1989/9
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.6i.e.
-
1985/5 -> 1989/9
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8
-
1985/9 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8 i.e. Turbo
-
1986/2 -> 1990/1
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8 Turbo
-
1986/9 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8i.e.
-
1989/8 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
2.0
AR06212
1985/5 -> 1988/10
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
2.0T.S.
-
1987/1 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
3.0
-
1987/1 -> 1992/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 90
1.8
AR06202
1984/10 -> 1987/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 90
2.0i.e.
-
1984/10 -> 1987/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.0 16V TURBO Q4
AR67203
1992/1 -> 1996/4
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.0T.S.
-
1992/2 -> 1995/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.5 V6
-
1992/2 -> 1995/4
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0
AR06416
1987/6 -> 1990/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0 Turbo
AR06476
1987/10 -> 1990/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0T.S.
AR06416
1987/6 -> 1990/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0T.S. Kat.
AR64103
1992/9 -> 1998/10
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
3.0
AR06412
1987/6 -> 1990/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
3.0i V6
-
1987/6 -> 1990/7
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
1.8
AR01609
-> 1977/12
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
2.0
-
-> 1984/12
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
GT 1.6
AR01600
1976/1 -> 1982/9
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
GTV 2.0
AR00512
1978/7 -> 1986/1
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
GTV 2.0
AR01623
1981/1 -> 1986/1
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.3
-
1977/11 -> 1981/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.6
-
1977/10 -> 1985/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.8
-
1979/4 -> 1985/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.8 Turbo
AR01354
1984/1 -> 1985/12
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2.0
-
1979/4 -> 1980/12
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2.0 Turbo
AR01699
1983/7 -> 1984/6
-
ALFA ROMEO
SPIDER
1.6
-
-> 1990/12
-
ALFA ROMEO
SPIDER
2.0
-
-> 1993/12
-
ALFA ROMEO
SPIDER
2.0 VELOCE
-
1977/1 -> 1986/5
-
ARO
ARO 10
1.4
-
1976/1 -> 1984/6
-
ARO
ARO 10
1.6
-
1976/1 -> 1984/6
-
AUDI
CABRIOLET
2.6 E
ABC
1993/6 -> 1996/12
-
AUDI
CABRIOLET
2.6 V6
ACZ
1995/5 -> 2000/10
-
AUDI
CABRIOLET
2.8 E
AAH
1992/11 -> 2000/10
-
F.S.O-WARSZAWA
FIAT
127 P
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
FSO
1500
POLONEZ
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.5 GLE
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.5 GLI Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.6 GLE
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.6 GLI Kat.
-
1996/1 ->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
2.0 GLE
FORD
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Atu 1.6 GLI
-
1996/1 ->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Atu Plus 1.6 GLi Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Atu Plus 1.6 GSi
-
1997/10 ->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.5 GLE
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.5 GLI Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.6 GLi Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.6 GSi
-
1997/10 ->
-
FIAT
124 SPIDER
2.0i Kat.
132C3.031
1979/6 -> 1985/4
-
FIAT
124 SPIDER
2.0i.e.
132C3.031
1982/3 -> 1987/3
-
FIAT
128
1.6
131B1.000
1979/3 -> 1982/3
-
FIAT
128
1.6
131C2.000
1980/11 -> 1985/4
-
FIAT
128
1.6 Super
131A1.000
1978/3 -> 1984/1
-
FIAT
128
2.0
131B2.000
1978/6 -> 1981/12
-
FIAT
128
2.0
131C4.000
1981/1 -> 1984/12
-
FIAT
132
1.6
-
1977/5 -> 1982/9
-
FIAT
132
1.6
132C.000
1977/5 -> 1982/12
-
FIAT
132
1.6 GL
132C.000
1972/10 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.6 GL
132C6.000
1976/5 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.6 GLS
132C.000
1972/10 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.6 GLS
132C6.000
1976/5 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.7
132B1.000
1975/11 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.8 Special
-
1972/2 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.8GLS
-
1974/2 -> 1979/1
-
FIAT
132
2.0
132C2.000
1977/5 -> 1981/6
-
FIAT
132
2.0i.e.
132C3.000
1980/1 -> 1982/12
-
FIAT
ARGENTA
1.0
132D
1983/6 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
1.1
132C2
1983/6 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
1.2i.e.
132C3
1983/6 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
1.6
132D.000
1977/5 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
2.0
132C2
1978/6 -> 1985/12
-
FIAT
ARGENTA
2.0
132D1
1981/9 -> 1985/12
-
FIAT
ARGENTA
2.0i.e.
132C3.000
1981/6 -> 1986/7
-
FIAT
REGATA
1.6 S i.e. 90
149C2.000
1987/1 -> 1989/7
-
FIAT
TIPO
1.8i.e.
159A4.046
1992/10 -> 1993/6
-
FIAT
TIPO
1.8i.e.
835 C4.000
1994/10 ->
-
FIAT
TIPO
1.8i.e.
159A4.000
1994/10 ->
-
FIAT
TIPO
1.8i.e. Kat.
835 C2.000
1992/3 -> 1993/3
-
FORD
CAPRI
1.6
LCE
1974/1 -> 1977/12
-
FORD
CAPRI
1.6
LAC
1974/9 -> 1977/12
-
FORD
CAPRI
1.6
LCN
1978/1 -> 1987/4
-
FORD
CAPRI
2.0
NEN
1978/1 -> 1985/12
-
FORD
CAPRI
2.8i Super
PRN
1981/1 -> 1985/12
-
FORD
CORTINA
1.6
OHC
1973/8 -> 1982/9
-
FORD
CORTINA
2.0
OHC
1970/7 -> 1982/9
-
FORD
CORTINA
2.3 6V
-
1977/8 -> 1982/9
-
FORD
ESCORT VI
2.0 16V RS Cosworth
N5F
1992/9 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VII
2.0 16V RS 4x4
N7A
1995/2 -> 1998/10
-
FORD
ESCORT VII
2.0 RS 16V Cosworth
N5F
1995/2 -> 1998/10
-
FORD
GRANADA
2.0
-
-> 1985/8
-
FORD
GRANADA
2.0i (STH)
-
1989/5 -> 1992/2
-
FORD
GRANADA
2.8i
-
1977/8 -> 1981/8
-
FORD
GRANADA
2.8i
PRD
1981/9 -> 1985/8
-
FORD
GRANADA
2.8i
PRC
1982/10 -> 1985/8
-
FORD
SCORPIO
2.9i
BRG
1995/2 ->
-
FORD
SCORPIO
2.9i 24V
B0B
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.0
NEL
1985/4 -> 1989/8
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.0i
-
1985/4 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.0i Turnier
-
1991/9 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.4i
-
1986/9 -> 1992/2
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.4i Turnier
ARD
1991/9 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.8i
PRE
1985/10 -> 1986/11
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.8i 4x4
PRE
1985/10 -> 1986/11
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9 24V Turnier
B0A
1993/8 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i
-
1986/9 -> 1994/12
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i 24V
B0A
1991/4 -> 1992/2
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i 4x4
-
1986/9 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i Turnier
BRD
1991/9 -> 1994/9
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.3
JCT
1982/7 -> 1989/11
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.6
-
1982/8 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.8
REB
1984/10 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.8
REF
1987/10 -> 1989/9
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NYT
1982/8 -> 1984/10
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NET
1982/8 -> 1984/10
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NET
1984/11 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NRD
1985/10 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NES
1987/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i
-
1985/3 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i Ghia
-
1997/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i GT
-
1997/1 -> 2001/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i Turnier
-
1987/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i XR 4x4
N9C
1990/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.8 XR 4i
PRT
1982/8 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.8i XR 4x4
-
1985/2 -> 1988/8
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.9i
B4C
1988/8 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.9i XR 4x4
-
1988/8 -> 1993/2
-
FORD
TAUNUS
1.3
-
1970/1 -> 1982/7
-
FORD
TAUNUS
1.6
LCJ
1970/1 -> 1982/7
-
FORD
TAUNUS
1.6
LAD
1974/1 -> 1982/7
-
FORD
TAUNUS TURNIER
1.3
-
1979/7 -> 1982/7
-
INNOCENTI
MILLE
1.0i
-
1994/7 ->
-
LADA (VAZ)
FORMA
1100
-
1991/7 ->
-
LADA (VAZ)
FORMA
1300
-
1989/5 ->
-
LADA (VAZ)
FORMA
1500
-
1991/7 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1200 (2105)
BA3 2101
1981/9 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1300
BA3 2105
1985/9 -> 1990/12
-
LADA (VAZ)
NOVA
1300 L (2105)
BA3 2105
1981/5 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 Kat Kombi
BA3 2103
1994/8 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 Kombi
BA3 2103
1985/9 -> 1993/2
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 S (21093)
-
1989/6 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 Special (2105)
BA3 2103
1985/3 -> 1989/12
-
LADA (VAZ)
NOVA
1600 (21074)
BA3 2106
1988/1 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1700 Kombi
-
1994/8 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1700i Classic (2107)
-
1996/6 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1100
BA3 21081
1988/2 -> 1994/12
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1100 Kat.
BA3 21081
1996/2 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1300
BA3 2108
1986/1 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1300 Kat.
BA3 2108
1991/9 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1500
BA3 21083
1988/1 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1500 Kat.
BA3 21083
1991/9 ->
-
LANCIA
DELTA
1.8i.e.
835 C2.000
1993/6 ->
-
LANCIA
DELTA
1.8LE
836 C5.000
1994/7 ->
-
MOSKVICH
ALECO 21412
1600
-
->
-
PEUGEOT
505
2.0 STi
829 (ZEJ)
1979/8 -> 1986/10
-
PEUGEOT
505
2.0 Ti
829 (ZEJ)
1979/8 -> 1986/10
-
RENAULT
R 18
2.0
J6R 716
1982/5 -> 1984/6
-
RENAULT
R 20
2.0
-
1977/10 -> 1983/12
-
RENAULT
R 20
2.2
851 700
1980/10 -> 1983/12
-
RENAULT
R 25
2.2i GTX
J7T
1984/4 -> 1984/6
-
RENAULT
R 30
2.6
-
1975/10 -> 1983/12
-
RENAULT
R 30
2.7
-
1975/2 -> 1984/1
-
SEAT
131
2.0
131C4.000
1978/6 -> 1985/12
-
SEAT
RONDA
1.2
124B6.000
1982/6 -> 1983/12
-
SEAT
RONDA
1.4
124B7.000
1982/6 -> 1983/12
-
SEAT
RONDA
1.6
022A.000
1982/6 -> 1983/12
-
UAZ
469
2.0
FIAT
->
-
ZAZ
TAVRIA
VAN
-
->
-
ZAZ
TAVRIA
ZAZ 1102
-
2000/4 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
P100 PICK-UP
1.6
-
1982/4 -> 1987/12
-
FORD
P100 PICK-UP
2.0
-
1988/1 ->
-
FORD
TOURNEO
2.0i
-
1994/11 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT (86)
1.6
LAT
1985/11 -> 1991/9
-
FORD
TRANSIT (86)
2.0
NAT
1985/11 -> 1991/9
-
FORD
TRANSIT (86)
2.0
N6T
1985/12 -> 1992/9
-
FORD
TRANSIT (86)
2.9i
-
1989/4 -> 1991/6
-
FORD
TRANSIT (92)
2.0
NCA
1991/9 -> 2000/9
-
FORD
TRANSIT (92)
2.9i
-
1991/7 -> 1994/9
-
IVECO
DAILY (GRINTA)
30- 9
6132BZ 2C0
1981/12 -> 1987/12
-
IVECO
DAILY (GRINTA)
35- 9
613BZ 2C0
1981/12 -> 1987/12
-
NISSAN
TRADE
2.0 D
LD20E
1987/3 ->
-
NYSA MOTOR
POLONEZ TRUCK
1.6 MPi
-
2001/1 ->
-
NYSA MOTOR
POLONEZ TRUCK
Cargo-Van 1.6
-
->
-
NYSA MOTOR
POLONEZ TRUCK
STANDARD (ST) 1.6i Kat.
-
->
-
RENAULT
MASTER I
2.0
829
1982/10 -> 1984/6
-
RENAULT
MASTER I
2.2
829 731
1980/10 -> 1984/6
-
RENAULT
TRAFIC I
2.0
829
1980/9 -> 1984/6
-
Ciężarowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
A-SERIA
0510 V6
HXC
1986/1 -> 1986/1
-
FORD
A-SERIA
310
V6 LC-ESSEX
1973/10 -> 1983/6
-
FORD
A-SERIA
510
V6 LC-ESSEX
1973/10 -> 1983/6
-
FORD
A-SERIA
610
V6 LC-ESSEX
1973/10 -> 1983/6
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
STILL
R-SERIA
R 40
FORD
->
-
Wózki transportowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 12
FORD 1.3
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 15
FORD 1.3
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 20
FORD
->
-
Numery innych producentów/zamienniki: WL7067 - WIX, PP-5.2.2 - Sędziszów, H12W01 - Henghst, OC 97 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAMtsu11TKTk1GFTlIx1QXxwslvRcLyvClj8aYVXUejDJ3B9c3kdpIudcSoFIFxetHSmSR+V0zvKg/bn4Jfvk3X2SaA5kqOHt4=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309756.html